niedziela, kwietnia 05, 2009



dawno tu nie zaglądałam a przez prawie miesiąc tyle się przecież rzeczy dzieje :]
więc tak - za oknem wiosna, moja holenderka została już przetestowana - lada dzień zacznie się sezon jazdy do pracy...
nadrabiam spotkania ze znajomymi plus kafejkowe doznania podniebieniowe takie jak naleśniki z malinami i migdałami w manekinie czy pyszne ciacho i herbata na słońcu w Słupsku - pozdrawiam mahdall:]
w pracy po staremu:] dużo roboty, ale bardzo fajnej...
niebawem weekendowanie w warszawie i dalsze nadrabianie spotkań ze znajomymi
a dziś spacery morskie i wygłupianie z miodkowskim:D

10 komentarzy:

Voyage pisze...

nareszcie! już nie mogłam się doczekać nowych zdjęć

panisanders pisze...

nowości nowości :) pierwsze zdjęcie mega. i jeśli dobrze widzę szczegóły na pozostałych - zazdroszczę lomoaparaciku.

zupaszczawiowa pisze...

łe coś słaba ta wiosna u was , skoro w takich opatulona latasz, ja w sobotę pierwszy sunbathing uprawiałam

Ania pisze...

właśnie... czemu tak mało wiosny u Ciebie :>

mahda pisze...

oo moja gosiu jednak udalo Ci sie pojechac nad morze! super :)

i prosze Cie usmiechaj sie czesciej, bo cudnuy jest ten Twoj usmiech

a na herbatke i ciasto zapraszam znowu, kiedy tylko bedziesz miala ochote :)

balladyna pisze...

czy zycie nad morzem jest lepsze niz w warszawie?

G. pisze...

Jest:P

Gosia Michalak pisze...

mi tam się podoba:]

Anonimowy pisze...

Gosienko Kochana ! !
Twoje wpisy zawsze napawaja niezwyklym optymizmem ! :) w polaczeniu ze zdjątkami = sama przyjemnosc czytac&ogladac & zachwycac sie wrecz ;)

rozwaz częstsze pisanie proosze ;))

pozdrawiam !

panisanders pisze...

ruloniku, pokaż nam wiosnę nad morzem