środa, marca 22, 2006


bez wyrazu??? bez koloru... trochę inne klimaty

19 komentarzy:

zupaszczawiowa pisze...

oj ladnie mi wyszlo zdjatko :)))))))))))))))))))))

. uderz mnie łopatą pisze...

nic
jak samego siebie pochwalic:P

Gosia Michalak pisze...

bo to modelka ładna :p oł jess.... chłopaku z łopatą:]

zupaszczawiowa pisze...

heheheh jak zwal tak zwal ...a troche sie "poegocentrzyc"nie zaszkodzi hehe

. uderz mnie łopatą pisze...
Ten komentarz został usunięty przez administratora bloga.
. uderz mnie łopatą pisze...
Ten komentarz został usunięty przez administratora bloga.
. uderz mnie łopatą pisze...

odnosnie lo paty
lo paty nie po siadam

szu kam

Gosia Michalak pisze...

a co posiadasz wzamian??

. uderz mnie łopatą pisze...

2 rece
2 nogi

glowa
usmiech

oczy kolorowe

i duzo innych nie potrzebnych czesci:P

Gosia Michalak pisze...

podoba mi sie tekst "oczy kolorowe", to ile tych kolorów jest???

. uderz mnie łopatą pisze...

zalezy od pory roku
na wiosne trzy:P

Gosia Michalak pisze...

a w tej minucie jakie są???

Gosia Michalak pisze...

asiakuuuuu.... szalooona dziweczynooo... domagam się turkusowego ej-laj-nera...

. uderz mnie łopatą pisze...

turkusowy?
ladnie

. uderz mnie łopatą pisze...

jakie?
nic sie nie zmienilo...

nadal kolorowe:P

Gosia Michalak pisze...

już myslałam... że masz turkusowe oczy...

. uderz mnie łopatą pisze...

tak dobrze nie jest:P

zupaszczawiowa pisze...

ojoj roszalalo sie towarzystwo!!

. uderz mnie łopatą pisze...

a co?!
wiosna idzie