poniedziałek, marca 17, 2008
















miodkowski łiiikend minął - już tęsknię
przyjemne stany
zakupowanie/jedzenie/kinowo/koncertowo/spacerowo
dzień vintage poszukiwawczy
od materiałów z lat 60 aż po maszyny do pisania:]

od czwartku morskie klimaty:]
a dziś holenderka w akcji nawet w deszczu w czerwono kapturkowym płaszczyku przeciwdeszczowym śmigałam
brak jeszcze trąbki, lusterka, dzwona i osłon na tylne koła
jeszcze troszkę i lans wiosenny w pełni
hehehe
po pracy łożko, kocyk, truskawki z ryżem i wieczór filmidła - może persopolis??

4 komentarze:

ogia pisze...

nice :O)
i lubie polaczenie rozowego z pomaranczowym :]

Gosia Michalak pisze...

i ja i ja!!!!
wczoraj skończyłam jednak na 6 odcinkach skazanego:]

Anna pisze...

ładne te rzeczy :)
ja teraz szukam dla sio dużego łóżka takiego jak w 'in her shoes' (pl: siostry) w sypialni starszej z sióstr, z wyginanym zagłówkiem, może być stare i do renowacji. nie wiecie, gdzie na takie trafić?

Gosia Michalak pisze...

szukaj na allegro.... ja tam super folele wynalazłam i kredensy - owkors wszystko do renowacji:]